Tuesday, November 17, 2009

weekday!!



- uuuha så åbner de spritnye weekday og monki butikker snart i århus (link), det bliver simpelthen så nice at kunne købe sig noget fedt modetøj i århus uden at blive ruineret. 
Bekymringen kan dog være: Er århusiansk/dansk mode overhovedet klar til så kraftig en svensk invation? weekday og monkis designere ka rigtig godt lide at være vovede, rigtig vovede. Jeg håberhåber at modebevidste mennesker i århus vil handle, finde inspiration i og få noget fedt ud af alt det fedefede tøj. 
Skrækscenariet er jo at kludene bliver adopteret af 14 årige små "bruunsgalleri-duller" bare fordi det er billigere tøj. vi ska satme ik have Weekday til at blive en ny Sparkz eller Quintezz eller hvad fanden de nu hedder alle de der luderkrudtsbutikker i bruuns.

Nu vil jeg ned og sætte krydset, Thor Hampus Bank, SF'er fra mit gamle gymnasie i viborg, man er vel rød.

kyzzkramm til alle mine unikke læsere!


- fik jeg iøvrigt sagt at jeg ammede en kattekilling forleden? den hedder Bjarne. x


No comments:

Post a Comment

Followers